måndag, juli 21, 2008

Suck

Men... suck. Plötsligt väller det in mail från folk om att Bill Gates kommer att skicka pengar till mig om jag vidarebefordrar deras mail. Jaha. Och det är alldeles sant. Jaha. Suck.

Jag har bestämt mig för att prova ha tuppkam. Det är ju min dröm sedan många år att nån dag ha en riktig tuppkam. Men jag inser nu att det tar väldigt lång tid och att jag behöver hjälp. Suck.

Jag skulle behöva städa mitt kontor för det ser förskräckligt ut. Står en massa saker här som inte ska vara här och papper har ramlat ner på golvet och det är ingen ordning alls. Inte blir det nån trevlig arbetsmiljö av det så jag drar mig för att jobba. Men jag måste jobba. Vet bara inte i vilken ände jag ska börja. Städa först eller jobba först? Suck.

Men annars är det bra.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Herr Gates ja.. Hmm. Jag har ett väldigt bra spamskydd i mitt epostprogram. När jag kollar min gamla, gamla Yahooadress däremot... fy tusan vilken mängd galna mail!

Hoppas du lyckats både städa och jobba. Och glöm nu inte bort din hellediga dag!

Kommer du besöka Pride?

Anonym sa...

Jag skulle vilja besöka pride men jag vet inte. Borde nog bestämma mig snart :0)

Hellediga dagar har jag varit bra på att ta men mindre bra på att jobba.

Anonym sa...

Hmm... Jag tror nog att flitens lampa ständigt lyser!

Säg till när du bestämt dig. Kanske kan vi sammanstråla över en cocktail.

Kottemor sa...

Usch vilket dilemma, BÅDA problemen ger ju ångest, usch stackare.

Hoppas du reder ut det iaf och sedan belönar dig med ovanstående kommentators trevliga förslag:)

Anonym sa...

Åkte förbi hos dej igår.
Matte luskörde för att se om svamparna växte vid eken men hon såg inga.
Hade hon sett dom hade jag nog hälsat på.

Anonym sa...

Kim - vilket trevligt förslag! Det ska jag fundera noga på så återkommer jag i frågan.

Kottemor - I dag har jag städat lite, genast blev det trevligare :0)

Sigge - du är alltid välkommen.