tisdag, september 29, 2009

Matte

Plötsligt är jag alltså matte igen. Sitter just nu med en sovande Einar på magen innanför tröjan. Det har gått jättebra. Vi gick och lade oss halv 11 igår kväll. Einar fick sova i en låda bredvid min säng och han sov hela natten ända till klockan 6 då jag väckte honom och tog med honom ut för att kissa. Sen har vi ätit frukost och lekt och varit ute lite till och nu sover han.

Katterna har kikat nyfiket avvaktande på honom. Odessa tittade ner i lådan när han sov och Marsipan satt bredvid i soffan när han låg i mitt knä. De ser nog inte honom som ett hot och det är ju skönt.

Bilder kommer. Lite svårt att röra sig med en hund innanför tröjan.

Han har fått namnen Einar August Ford men kallas för Einar. Han är så gullig!

2 kommentarer:

Kim M sa...

ROLIGT!
Underbart!
Ser. Fram. Emot. Bilderna.

Nisse sa...

Jag var rätt snabb med bilderna tycker jag :0)