torsdag, juni 25, 2009

Gott

Vi har varit i Finland över midsommarhelgen. Det var bra där, jag tycker mycket om att åka till stugan. Men det är också mycket skönt att komma hem.

Båda barnen är hemma igen. Will skulle ha varit kvar ett tag till i Finland men fick hemlängtan. Jag är glad över att ha båda hemma. Nu kan jag ge dem bra mat och vi kan göra roliga saker tillsammans även om jag har rätt mycket att göra på jobbet. Om två veckor går jag på semester.

Jag har en hög med bra böcker som jag ska läsa i sommar. Började på en mycket intressant bok igår. Jag har en intensiv och spännande jobbtid framför mig. Sommaren är vacker och varm och igår så hade E och jag flera intressanta samtal.

Jag är tacksam över allt det goda som finns i mitt liv.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Välkommen hem.
Härligt att höra att du haft, och har, det gott.
Du är en positiv pingla!

Nisse sa...

Jag gör mitt bästa :0)