måndag, juni 01, 2009

Bra

Vilket fantastiskt väder det är! Jag gick ut i trosor och en tröja i morse och lade mig i hängmattan. Gungade en stund och pratade lite med katterna innan jag tog in tidningen. Sen bläddrade jag igenom den, kokade ägg och gjorde frukost. Har suttit en stund vid datorn och svarat på några mail, betalt räkningar och lite annat. Jag funderade en stund på att vi inte har något överflöd av pengar och ringde till E som tyckte att vi ju har en del pengar trots allt. Och ja, vi har ju så vi klarar oss. Jag har det bra som har ett eget företag, jobbar hemifrån, kan ta det lugnt och strosa runt lite. Snart ska jag åka och jobba med projektet. Det är mycket trevligt.

Det finns så mycket som är bra.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Det finns mycket som är bra och mycket som är åt helvete - men nu koncentrerar vi oss på det som är bra.

Nisse sa...

Ja vi försöker med det.