söndag, juli 19, 2009

Gnäll och tuppkam

Jag har klippt mig lite. Påbörjat min tuppkam. Dvs rakat mig ovanför öronen. Men det syns inte om jag låter resten av håret hänga ner som det brukar. Borde nog klippa mig lite mer.

Vi fixar och donar en massa varje dag och jag känner mig lite stressad ibland. Jag har aldrig haft semesterstress förut eftersom jag aldrig har haft semester på det här sättet förut. Egentligen skulle jag vilja ha mer tid för promenader, läsning och bara vara. Varför tar jag mig inte tid till det?

Varför gör jag inte mer sådant som jag vill? Vem eller vad finns det att skylla på? Det är ju bara att göra.

Och så går jag runt och ältar gammalt skit. Varför då?

Så där, nu har jag gnällt av mig. Annars är det bra.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Vi måste få gnälla mellan varven.
Så gnäll på.
Så känns det snabbt bättre.

Nisse sa...

Ja det känns alltid lite bättre efter gnäll.